Vilken ätardag!

Vi kom till mormor och morfar klockan ett och fick direkt sätta oss vid bordet där det bjöds på så himla god kalops med potatis och direkt efter maten dukade mormor fram inkokta päron och glass. Efter det satt vi och pratade ett tag sen klockan tre blev det kaffe och toscakaka innan vi var tvungna att åka hemmåt. På vägen stannade vi och handlade lite och då kunde jag inte låta bli att äta lite godis i bilen och nu har vi precis ätit igen! Ville inviga nya fina grytan så gjorde en biffgryta med massa grönsaker och "kinasås". Trots allt detta så sitter jag ändå och funderar lite över vad jag vill äta till lunch i morgon, hej matvrak!! Hahaha!
 
Nu ska jag rulla in i duschen och sen blir det en kväll i soffan!
 
 
 
Så här fin är min nya gryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0