10 september 2012

Hallå där måndag! Nu har jag inte jobbat på sex dagar och jag klättrar på väggarna här hemma, åh vad jag vill att telefonen ska ringa!!
Har varit ute och gått, ätit frukost, ringt lite samtal och fixat mig fram tills nu, får inte tag i dom jag behöver prata med på arbetsförmedligen så ska nog ta och gå ner dit strax och se om jag kan få hjälp. Då har jag något att göra ett tag iaf! Jompa är ledig idag och i morgon men han och Måns är iväg och fiskar hela dagen, två gäddor har J redan fått, haha!
 
Nej nu ska jag väl slänga på mig en tröja och kila iväg så jag har något att göra ett tag, sen ska jag hem och fixa lite lunch och sen får jag se vad som händer. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0