13 september 2012

Hej på er!
Jag har haft "fullt upp" hela dagen, nej men jag har faktiskt grejat med saker hela dagen! Blev en lång pw med Molly i morse och gick iväg och lämnade lite papper sen hem och åt frukost och sånt sen drog jag iväg och handlade lite, skulle bland annat ha päron essens men ja det var inte så lätt! Letade i typ hela stan men sen gick jag in på Bvur och fick köpa lite i en kaffemugg från deras bagare, så himla snällt! Tänkte baka päron macarons med päronsmörfyllning, fyllningen blev toppen men dagens macaroner blev kass, smeten blev för lös så jag kastade allt och ska göra om det ikväll eller i morgon tror jag...
 
Annars så har jag sökt lite jobb och nu ska jag ta och sortera lite tvätt för ikväll är det tvättstugan som gäller! Diska ska jag också hinna med tänkte jag! Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0