17 september 2012

Hej på er!
Måndag igen och jag bara hoppas på att jag blir inskriven i dataprogrammet den här veckan så jag kan börja jobba!
Idag då, känner mig sjuk, eller ja jag är nog lite sjuk idag så det blir ganska lugnt här hemma idag. Var ute med Molly i morse men orkade inte ens gå hela min pw utan gick hem efter en kortare sväng sen efter frukosten så blev jag skakis, frusen, trött och fick ont i kroppen så gick och sov en timme ungefär, kände mig ganska pigg men hade ändå typ någon grads feber. Har ätit lite lunch nu och känner mig typ trött igen, blöh! Men ska titta om det finns några roliga jobb ute att söka och sen ska jag diska om jag orkar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0