20 september 2012

Hej på er!
Jag kände mig allmänt deppig igår och inget gick som jag ville, har känt senaste veckan att jag bara trampar på samma ställe, inget händer och lite förkylning på det har inte gjort det bättre. Nu är förkylningen dock mycket bättre, är bara lite snorig och idag känns det som om det mesta har börjat lösa sig! Fick ett roligt besked i morse (lite hemligt fortfarande eftersom inget är klart), har äntligen kommit in i dataprogrammet så nu har jag lagt in tillgänglighet och kan förhoppningsvis få jobba vilken dag som helst.. Och ja idag har mycket varit bra och jag har fått höra lite roligheter, toppenstart på dagen verkligen!
 
Ska ta och fixa och dona här hemma idag, fyller ju snart så ska väl planera in mitt kalas och börja baka lite, tänkte nog börja redan idag faktiskt och sen när Jompa slutar vid fyra så ska vi åka hem till hans mormor och fika, ska bli så mysigt! Ikväll är det tvättstugan som gäller och så är det massa roligt på tv, matlagningsprogram och ett nytt program som heter "hela sverige bakar" ska bli kul!
 
haha åh vad jag är glad idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0