22 september 2012

Hej på er och hej på dig regninga lördag!
Idag sov jag läänge, eller egentligen så vaknade jag nio men när jag hörde att det regnade så ville jag inte gå ut med Molly så tvingade mig att fortsätta sova så jag skulle slippa undan, så gör man här hemma, iaf jag.. Och gissa var J är nu? Ute med Molly i regnet så klart! Mohaha!
 
Har ätit en minifrukost eftersom jag typ var mätt från igår fortfarande och klockan ett ska jag möta upp Louise för suschilunch, ska bli så gott och roligt! Har inte träffat henne på länge så det ska bli så himla roligt att luncha och sen spendera några timmar ihop!
   Ikväll ska jag mysa massa med mitt hjärta eftersom han drar till Italien nästa vecka, får se om vi ska umgås med Anna och Philip också som är här och hälsar på.
 
Nej nu ska jag ta och göra mig redo och leta på ett paraply!
 
Mycket gammal bild, tre år gammal, men bra söta är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0