23 september 2012

God dag, god dag!
Igår kväll kom Anna och Philip över och så lagade vi mat tillsammans och bara satt och snackade, mycket trevligt! När dom åkte hem så slappade Jompa och jag i soffan framför en film ett tag innan vi gick och la oss.
 
Idag har vi varit och handlat och nu har jag precis bakat dajmcookies till mitt kalas och testat att göra lite päronsmörkräm med en annan essens än den jag använt förrut, men det gick bra, puh!
   Jompa sitter på golvet och packar till Italien, själv ska jag nog ta och smörja in mina kängor som jag hämtat upp från förrådet. Älskar att hösten är här så jag får använda mina kängor och halsdukar!
 
Jompa och jag är så himla sugna på julmat så ikväll ska vi äta potatis, köttbullar, rödbettssallad, prinskorv, sill, gräddfil och ägghalvor, mums! 
 
Kass bild, men ändå! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0