24 september 2012

Nu har jag precis pussat min fina Johan hej då och kikat på honom från balkongen när han gick iväg med resväskan, han ska åka med sitt jobb till Italien idag och så kommer han hem någon gång natten till lördag. Hoppas han får det så himla roligt även om sambohjärtat värker av att vara utan honom i flera dagar, det är första gången på 2.5år som vi är ifrån varandra mer än en natt, men det ska gå bra! Han är snart hemma igen och jag ska passa på att äta all mat som jag älskar och som han inte gillar, börjar med korvstroganoff idag!
 
Jag ska ta och fixa mig lite lunch nu sen ska jag ta och städa lägenheten och sen blir det en promenad med Molly. Sen funderar jag på att förbereda maten så det bara är att värma på senare så maten inte blir så himla sen för vid fem ska jag iväg och simma med Jossan och Johanna så lär väl inte komma hem supertidigt och då är jag nog väldigt hungrig!
 
Nej nu ska jag fixa lunchen, ha en bra dag!
 
Jag älskar dig, du är det absolut bästa jag har! Ha det så roligt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0