25 september 2012

Åh vilken förmiddag/ kväll igår!!
Igår när jag skulle sova kunde varken Molly eller jag komma till ro, var väl så konstigt att vara själva, så fort jag höll på att somna så antingen skällde Molly eller så fick jag sms osv. Vaknade idag med en hund som är tokdålig i magen, blööh! Blev en kortare pw och sen insåg jag att vårat internet inte fungerade, yeeey! Har iaf tagit tag i diskberget så det är klart och så har jag lyckats få i Molly lite fil för att lugna magen, lilla pluttan, hon bara ligger och tittar på mig med sina ledsna ögon och vill inte leka eller ens vifta på svansen :(
 
Jag ska äta upp min lunch nu sen gå ut en sväng med Molly sen ska jag skynda in på af och efter det ska jag till Arboga för idag urnsätter vi farmor och sen ska vi gå ut och äta tårta, farmors favorit! Ska försöka att inte vara borta så länge så Mollsan slipper vara själv tänkte jag, så ska skynda på lite nu så allt flyter på bra!
 
Hoppas ni har en bra eller iaf bättre dag än vi har här hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0