28 september 2012

Oj vilken sovmorgon det blev idag, var uppe ganska sent och smsade med hjärtat i Italien så idag sov jag till elva, trodde ju jag skulle vakna typ strax efter nio, men men så kan det vara, haha!
Sitter och äter lite yoghurt till oth just nu sen tänkte jag baka bullar men tror jag skiter i det, gör det nog en annan dag ist, har bakat så det räcker nu i veckan..
    Tror jag ska ta och damsuga av lite här hemma, äta lite lunch, duscha och fixa mig och sen ska jag dra och handla massa god mat till kvällen, jag har nämligen bjudit hem mig själv + ett gäng matkassar hem till Isak och Sandra. Vi ska äta helgrillad kyckling i ugn (har tänkt fylla den med massa vitlökssmör), potatisgrattäng, en smaskig sallad och sen kanske lite bea eller något, muuums! Och sen i natt någon gång kommer äntligen Jompa hem, kan inte bli en bättre fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0