30 september 2012

Hej på er!
Jag har inte hunnit blogga idag.. Tidigare åkte vi ut till Johans föräldrar för lite fika och så, trevligt! Sen har vi veckohandlat och det blev verkligen en hel del, fyller ju i veckan så då vill jag göra en smörgåstårta till min födelsedag och sen är mitt kalas i helgen så blev en del till det också, hehe. Nu håller vi på med maten, eller ja jag gjorde iordning klyftpotatis och kastade in det i ugnen som Johan får sköta om samtidigt som han fixar lite kött, gött!
 
Ikväll blir det nog mys framför någon film, kanske blir ett skönt bad också och så håller vi tummarna nu för att jag får massa intron nästa vecka, håll alla era tummar och tår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0