5 september 2012

Hallå där! Och hej NyfiknaJohan!! Haha!
 
Jag har inte skrivit på ett par dagar, varför? Jo för att jag tycker att jag själv står och trampar på samma tråkiga plätt just nu och inget händer och ja då har jag ju inget roligt att skriva om direkt.. Jobbar ju inte så mycket och har inte så mycekt för mig här hemma, totalt värdelöst då jag helst av allt bara vill få jobba massor!
 
I måndags var jag iväg och jobbade ett par timmar som personlig assistent men bestämde mig för att tacka nej till det jobbet då allt inte kändes riktigt rätt, tyvärr!
Igår blev det en hemmadag, städade, klippte Mollys klor och sånt och ringde lite jobbrelaterade samtal osv.. Som det verkar nu så skrivs jag in som vikarie inom LSS boenden i morgon vilket ska bli sjukt kul så jag hoppas verkligen att jag får jobba massor! Men det får jag veta mer om i morgon!
 
Idag då.. Jag var ute på en pw med Molly när vi vaknat, har gjort så dom senaste mornarna, väldigt skönt! Har ju varit dålig på att springa nu en tid då jag varit förkyld och haft för mycket annat så nu försöker jag med en pw om dagen iaf så jag rör mig lite.. Sen har jag plockat undan massa disk, diskat lite och nu är det snart dags att göra lite lunch. Sen funderar jag på om jag ska börja rensa på balkongen, ska slänga all jord och sen packa ner krukorna, men blöh det är så tråkigt så får se om jag gör det eller inte, haha!
    När Johan slutar idag ska vi ta en tripp till västerås, jag har en tröja och en halsduk som jag såg sist som jag tror att jag vill köpa och sen ska vi kika efter lite annat, tror J ska växla pengar till Italienresan med hans jobb också!
 
Nej men nu har ni ju fått en liten uppdatering iaf, ha det så bra så hörs vi när vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0