7 september 2012

Hallå där fredag!
Solen skiner och jag har bestämt att det här ska bli en bra dag! Jag har gjort det vanliga nu på morgonen, en skön pw med Molly, lite frukost och sen har jag fixat med lite jobbpapper och papper till arbetsförmedlingen. Nu sitter jag och väntar på att Jompa ska sluta sen ska vi ner på stan och fixa lite ärenden, jag ska lämna papper och lite sånt, vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen men senare idag ska vi iväg på en liten rolighet, tror dock jag väntar med att berätta den tills jag vet mer säkert, hihi! Ikväll blir det nog filmmys här hemma, lite morötter och dipp tror jag att det får bli till, jag ska mest ladda upp inför massa bus på lek och buslandet i morgon, yeeey!!
 
Ha en bra fredag gullrumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0