Tråååkigt!

Jag måste bara påpeka igen hur värdelöst det är att vara "arbetslös"!! Har typ inte haft något vettigt att göra alls idag, har gjort ärenden, klippt Mollys klor och borstat henne, rensat bort massor på balkongen så vi snart kan ta ner allt i källaren över vintern och ja sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt.. Har väntat på ett samtal hela dagen där dom sa att dom skulle ringa på eftermiddagen men nej då inget samtal idag, suck! Får väl se om dom ringer i morgon annars får jag ringa igen själv.. 
 
Ska läsa lite i min nya cosmo nu tror jag och så hoppas jag att Jompa är på g hem snart så jag kan börja med maten, tänkte göra en laxsoppa med chili i och idag tänkte jag även ha i lite potatis och kanske lite morötter också, tror det kan bli gott! Blir lite mörkt gott bröd till det också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0