10 april 2013

Hej på er!
Natten började perfekt här hemma och prinsessan sov från halv tolv till tre, men efter det började magen bråka och sen sov hon lite oroligt tätt intill mig fram till nio taget (med paus för mat) då det var dags att gå upp och hon sket ner hela skötbordet för sjuttioelfte gången, haha! Tur att vi skrattar åt det än så länge!
 
När hon väl somnat igen så passade jag på att äta frukost, plocka undan disk, plocka fram kläder osv. Det gäller ju att passa på då man inte vet när hon tänker vakna igen, haha!
Idag kommer Elin och Stina hit med ungarna så innan dess tänkte jag försöka hinna dammsuga och städa lite, får se hur det går med det, haha!
 
Förstår om det blir väldigt mycket bebis prat just nu, men ah det är ju det mitt liv kretsar kring och jag antar att dom flesta av er som läser min blogg är nyfikna på hur vårat nya liv med vår fina tjej går..
 
Nej nu börjar det lukta och spraka här bredvid, mot skötbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0