11 april 2013

Idag blir vår lilla prinsessa en heeel vecka, herre gud vad fort det har gått! Och idag när jag ställde mig på vågen så fick jag se att alla mina graviditetskilon är borta, väger nu samma som i v.8, det ska firas med en promenad i solen medan Jompa tar sig en joggingtur!
 
Måste bara passa på och säga Stort Tack till alla som har varit här och gett Neah så fina saker! Håller på och tvättar upp lite nya kläder för fullt just nu. Vår lilla tjej kunde verkligen inte ha fått bättre människor runt sig som älskar henne så mycket som vi och alla andra gör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad snabbt! hur många kg gick du upp? jag är i vecka 26, har gått upp 6 kg hittils:(

Svar: Jag gick inte upp så mycket, 10kg men nästan allt kom i slutet. Men väldigt skönt att det redan är borta :)
Sara

2013-04-11 @ 19:29:10
Postat av: Anonym

skönt ! :D

2013-04-15 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0