18 december 2012 / 4 april 2013

Tänk att det är den 4e april redan och idag är vår lilla prinsessa beräknad att födas! Just nu när jag skriver det här är det den 18 december 2012, jag är i v. 25 (24+4) och nu känns det som om det är ganska lång tid kvar! Tänk om hon redan har hunnit komma när ni läser det här, eller om hon har bestämt sig för att stanna lite extra i magen? Det är ju så varmt och skönt där inne så jag är inte förvånad om hon har stannat lite extra..  
 
Just för stunden är hon inte så vild, men oj vad hon kan sprattla runt om hon vill! Undersökningar hos bm gillar hon inte, hon vill inte att man lyssnar på hjärtljudet eller gör ul, spännande att se om hon är lika busig när hon kommer ut! Men något hon gillar är när J håller på magen, först stannar hon gärna upp lite men sen sprattlar och sparkar hon som en galning för att visa att hon känner av honom, så underbart!
 
Dagarna just nu går så himla fort! Tycker nyss att jag fick veta att jag var gravid och jag hoppas att det kommer kännas som att tiden går lika fort nu i slutet av graviditeten. Vi längtar så fruktansvärt efter vår lilla bebis fast vi vill gärna att hon stannar kvar i magen ett tag till, vi är inte riktigt redo med alla saker eller mentalt för att ta emot henne än, men snart så är vi redo och då får du komma när du vill vårat lilla hjärta!
 
Vi längtar så fruktansvärt mycket efter dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0