25 april 2013

Hej på er!
Min infektion i livmodern blev riktigt jobbig under helgen så jag spydde, var yr, hade feber och fick kramper så hela helgen låg jag i princip i sängen och kunde inte alls ta hand om Neah. Johan gav mig henne när hon var hungrig och sen efter hon hade ätit fick han ta henne direkt, har aldrig känt mig så värdelös men som tur var hade jag J som hjälpte mig! Var dålig även måndag och tisdag så J fick stanna hemma och ta hand om Neah, vi beslutade även då att börja med ersättning så länge jag är sjuk då antibiotikan gav N jätteont i magen så hon bara skrek hela tiden. Nu mår vi bra igen och igår började J att jobba, N älskar ersättningen och nu börjar allt äntligen kännas lite lättare!
Neah sover mer regelbundet och djupare nu och har inte alls speciellt mycket ont i magen längre, så himla skönt! Det finns verkligen inget värre än när ens bebis har ont!
 
Idag hade vi ett besök hos bvc inbokat så svärpappsen kom och skjutsade oss dit, pluttan växer så det knakar och allt såg bra ut! När vi kom hem så stoppade jag henne i vagnen och sen mötte jag upp Jonna för en lååång promenad på 1.5h i solen, så himla skönt!
 
Nu har pappa J nyss kommit hem och han var och hämtade hem en trött Molly som har varit hos sväronen några dagar, äntligen är vår fina familj samlad och mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0