27 april 2013

Åh vilken underbar dag, har sånna vårkänslor och känner mig så galet lycklig just nu!
Idag kom Johans moster, henne man, en av hans kusiner, Anna och mormoren hit och hälsade på, så himla trevligt! Neah fick typ ett par hängselbyxor med massa volanger, riktigt sött! Hon kommer se ut som en liten bakelse i dom i sommar!
Efter att dom hade varit här så stoppade jag Neah i vagnen och så gick Jossan, jag och Anna till Ica och handlade lite och bara snackade. Jag och Anna köpte olika kex och ost till ikväll och så ska vi äta sushi, något jag har längtat efter heeela graviditeten, ska bli så gott och mysigt!
 
Nu ligger pluttan fortfarande och sover i vagnen men snart ska hon nog äta och sen blir det slapp, mys och massa gott att äta hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0