9 april 2013

Jag sitter med en snuttande Neah i famnen vilket jag i princip har gjort hela dagen, haha! Hon var snuttig och ville vara nära hela morgonen så vi kom inte upp ur sängen förrän vid elva då jag fick henne att sova och kunde lägga ner henne, sen hann jag lagom göra frukost så vaknade hon och var hungrig och sen låg och och snuttade i två timmar och vägrade att somna om. J drog iväg och fixade lite ärenden och när han kom hem fick han ta henne en stund men då passa hon på och bajsa ner sig haha! Så nu är hon nybytt och ligger och äter igen, hoppas hon vill somna snart då hon lär vara galet övertrött och sen hoppas jag att vi kan ta oss ut på en liten promenad, hehe!

Nu ser jag att ögonlocken börjar bli tunga så nu ska jag pussa på henne medan hon inte kan hugga mig i näsan, min fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0