Ibland kan man ju hålla sig för skratt!

Igår kväll var jag helt slut och ville sova redan klockan sju men då bestämde bebis sig för att vara vaken från sju till halv tolv. När jag sen bestämmer att nej nu ska vi sova så spyr hon ner hela våran säng och somnar sen nöjd och glad i sin torra sköna säng..
Vaknade vid sju i morse av att jag hade såna sjuka kramper i magen att jag spydde, grät, vart yr, varm osv. Jag har fått en infektion i livmodern fick jag veta igår..  Nu har jag även fått feber och om en stund kommer sväronen, J's farmor, faster och kanske kusin hit och hälsar på. Men med lite piller i kroppen så ska jag nog orka vara social ett tag iaf!
 
Skönt att Neah iaf sov väldigt bra i natt och i morse!
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0