Klagoinlägg

Hemsk jävla helg är vad det har varit här hemma! Det enda bra är väl att Neah har sovit bra på nätterna men ist har hon haft massa ont i magen på dagarna, snuttan! Hoppas verkligen inte det är antibiotikan som gör det då jag ska äta den i tio dagar....
Igår orkade jag bara vara social en stund sen fick jag gå och lägga mig medan gästerna fortfarande var kvar, kändes så klart inte kul men jag var så yr/hade ont att jag inte kunde sitta uppe. Mådde skit hela dagen/kvällen sen och fixade inte ens att ta hand om prinsessan, ammade henne när hon var hungrig men resten av tiden fick J ha henne och jag låg i sängen. Vilket var det absolut värsta, att känna att man inte räcker till... Sen idag vaknade jag och mådde relativt bra men nästan direkt så kom febern krypandes igen och ja hittills har dagen spenderats i sängen.. J har inte ens fått åka och handla för jag var så rädd att Neah skulle vakna och jag inte fixade att bära henne när jag hade så ont/var så yr..
      Nu börjar jag dock känna mig liiite piggare, fixar fortfarande inte att göra typ något men börjar få tillbaka matlusten lite så jag hoppas att det håller på och vänder nu.
 
I morgon börjar J jobba och jag hoppas verkligen att jag ska må tillräckligt bra så att jag klara att ta hand om Neah själv, men i värsta fall får J stanna hemma.. Men ja, vi håller tummarna för att jag ska må bra i morgon!
 
 
Jag har verkligen världens bästa sambo, något jag märker mer och mer!  Neah kunde verkligen inte fått en bättre pappa. Jag vet att han kommer finnas där för oss i vått och torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0