1 augusti 2013

Frukosten är uppäten, Neah sitter och leker bil i sin "jag ser ut som en cupcake" outfit, nu ska jag bara packa ihop våra saker och sen åker vi på äventyr! Hehe! Vi ska nämligen bli hämtade av mamma och sen ska vi hem till henne, vi ska baka bröd, äta kräftor, grilla och röka fisk ihop med mina syskon. Sen ska Nefis och jag sova kvar, första gången borta för henne så det är ju lite spännande! Och i morgon ska vi åka till Örebro på kalas för Alicia som fyller 1år, stora tjejen!
 
Det ska bli riktigt kul och mysigt så nu ska jag skynda mig att packa allt så jag är klar när mamma kommer! Dock tyckte J att det var lite jobbigt att han inte skulle få säga god natt till Nefis ikväll, men han får nog ringa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0