17 augusti 2013

Hejsan!
Igår blev det bara en slapp dag här hemma, Anna var förbi en snabbis och sen när Jossan slutade så drog hon och jag ut på en lång pw, så skönt! Börjar bli lite förkyld så vågar inte ta ut mig för mycket, ska ju springa blodomloppet på torsdag och vill verkligen inte bli sjuk tills dess!
På kvällen när Neah badat, ätit och somnat så blev det filmmys med Jompa!
 
Idag då, har inte haft så mycket för mig idag heller, har förberett lite inför kvällen, vi ska iväg och spela volleyboll och grilla med min släkt så jag har förberett lite mat. Har även gjort potatispure till Neah, tror det är hennes favorit hittills! Nu håller jag på och kokar nappar, nappflaskor osv, the fabulous Life of småbarnsmamman, haha!
 
Ska snart börja fixa mig och sen ska vi väl åka, ska bli såå kul!
 
 
Och ja, det måste jag ju berätta! Igår hittade jag en vit liten prick i Neahs mun, första tanden har äntligen börjat synas lite smått! Så nu väntar vi med spänning på att den ska spricka igenom, våran lilla fisrumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0