22 augusti 2013

Hejsan torsdag!
Igår innan Neah somnade så bestämde vi att vi skulle ta en liten sovmorgon och det verkade hon komma ihåg så i morse sov vi till halv nio, skööönt!
Nu har vi ätit frukost, jag har diskat och ringt lite samtal, så nu ska vi ta en promenad med Molly. Idag är det äntligen dags för blodomloppet i Örebro! Jag har tränat nästan exakt 3 månader och idag ska jag försöka att springa hela milen! Men eftersom jag måste ta mig till Örebro ganska tidigt så hinner inte Johan hem så idag ska vi ha barnvakt åt Neah för första gången! Eller okej mamma hade henne 20 minuter när jag joggade för ett tag sen men nu blir det typ 1 timme till 1 1/2 timme, späännande! Fast jag vet att svärmammsen kommer kunna underhålla henne perfekt och dom kommer nog få det riktigt mysigt ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0