9 augusti 2013

Hej där!
Idag ville Neah ta morgon redan kl sju, men det ville inte jag så jag gosade ner henne bredvid mig så hon somnade om och sen sov vi till halv tio, haha! Annars så har vi ätit frukost, jag har vikt massa tvätt och plockat här hemma och nu har jag precis sannerat mitt hem från massa bajs, tack Nefis! Så nu är så klart en maskin med tvätt igång igen, jag som äntligen var klar, haha!
 
Tror jag ska bjuda Neah på en sked gröt nu innan det är dags för oss att äta lunch och sen ta oss ut på en långpromenad med Molly. När Johan kommer hem så ska vi åka till Arboga med Måns och Johanna, Isak ska ro i medeltidsrodden och Neah har tjatat om att få titta på morbror! Sen ska vi gå ut och äta något också är det tänkt, så Neah får somna i vagnen ikväll, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0