Två dagar på landet!

Åh vad Neah och jag hade det bra hos mamma på landet! När vi kom dit så bakade vi bröd, eller jag bakade och mamma lekte med Neah, sen gjorde mamma lunch, plättar med nygjord hallonsylt som fortfarande var ljummen och glass, sååå gott! Senare kom Stina med familj förbi och Alicia och Neah busade i vagnen, haha!

Efter ett tag promenerade vi över till Isak där vi rökte fisk, grillade och åt kräftor, mums! Blev en riktigt trevlig kväll och Neah ville absolut vara vaken och vara med! Men hon somnade fort i vagnen på väg hem och sov gott vidare på madrassen hos mamma!

Vid sju igår vaknade hon och ville ta morgon så då fick hon komma upp i min säng och gosa en timme innan vi gick upp. Så fort mamma kom ner så drog jag ut och joggade en sväng innan jag dundrade in hemma och vrålade att jag var ashungrig!! Haha!
Efter en stooor frukost och en dusch så satt vi bara på altanen och mös ett bra tag innan det var dags att göra sig klar och åka till Örebro på Alicias 1års kalas.

Kom hem till Köping till fem och sen blev det en trött kväll i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0