10 februari 2013

Hej på er!
Åh vad gott det var igår! Och himla trevligt! Vid åtta hade vi bord, då beställde vi in dryck och förrätt, Isak, Johan och jag delade på friterade lökringar, nachochips, chilicheese, chicken nuggets, chickenwings och fyra olika dipper, riktigt gott! Sen till varmrätt valde jag revbensspjäll och fläskfile, men man fick in så galet mycket mat så orkade inte ens äta i närheten av hälften, haha! Någon efterrätt orkade ingen av oss med utan dom andra fortsatte bara med lite shottar och annan dryck, hehe. Kom hem runt ett och då rullade både Johan och jag i säng väldigt fort!
 
Idag har vi veckohandlat som vanligt och sen blev vi bjudna på middag hos sväronen, fick en burgundisk köttgryta med potatis och sen efterrätt, mums! Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det soffan med min fina familj hela kvällen, underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0