15 februari 2013

Hej på er!
Idag vaknade jag pigg och utvilad vid åtta, njöt lite extra över att få sova vidare när J för en gångs skulle fick gå upp vid sex och åka och jobba, haha! Nu sitter jag här i soffan med en sovande Molly bredvid mig och har nyss ätit frukost. Har ätit vaniljyoghurt med hallon och rostat mörkt bröd med lite romsås, så galet gott! Ska ta och fixa lite nu sen vid halv tolv ska jag möta upp Sandra och vilddjuren för en promenad. Dom ska kila med mig till Bm och sen efter blir det nog en sväng till efter om kroppen orkar!  Och ah, det är väl det jag vet händer idag, får se senare vad jag hittar på, skulle behöva damsuga men får se om jag orkar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0