17 februari 2013

Morrn morron!
Jag hade en riktigt trevlig kväll med vännerna hos Jossan igår, tack för det!
 
Och idag då? J är inte helt levande idag så det blir nog ganska lungt, men vi måste ta oss iväg och handla eftersom kylen ekar och så måste vi ut och låna en bil hos sväronen, annars ska jag nog mest ligga i soffan och äta min favoritglass, sandwich! Muuums! J gav mig en förpackning glassar på alla hjärtans dag, haha såå gott! 
    Ska väl ladda upp inför jobb i veckan och sen tar jag en veckas ledigt (mina elever har sportlov) och då ska jag försöka att fixa allt det sista inför bebisens ankomst, mysigt!
 
Nä nu ska jag läsa lite bloggar, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0