21 februari 2013

God morgon!
Idag är det torsdag och då kommer ju målaren? Eller? Nej han gör ju inte det.. Så himla tråkigt! Han skulle inte hinna komnma idag så ist kommer han på måndag, superkul eftersom jag då har semester och hade tänkt vara hemma men det vill man ju inte vara när dom ska hålla på och tapetsera om.. Får väl lösa det på något vis..
 
Ska fixa mig nu och sen åka till jobbet, sista dagen innan jag går på semester i lite över en vecka, ska bli väldigt skönt att bara få vila och pyssla här hemma. Funderar på att börja tvätta upp bebiskläderna och sånt så att jag har det gjort, vet ju inte om jag hinner sista veckorna och nu är det ju snart bara en månad kvar. Vagnen ska vi hämta nästa vecka också tror jag och det ska bli sååå kul att få klämma och känna på den igen, vår fina vagn!
 
Oj, nu drar klockan iväg så nu måste jag skynda mig om jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0