22 februari 2013

Hej där!
Efter 11 timmars sömn i natt så är jag nu redo för lite ledighet! Har ätit en riktigt god frukost och varit ute en sväng med Molly, nu ska jag byta om och sen ska vi iväg och skriva på fadderskapsbevis och att vi ska ha delad vårdnad om bebis. Ska bli skönt att äntligen få det gjort! Efter det måste jag iväg och handla lite sytråd så att jag kan börja sy på babynestet snart! J och hans pappa ska iväg och kolla på någon grej till traktorn senare, får se om jag ska åka med eller om jag ska greja här hemma och bara ta det lugnt..
 
Ikväll blir det iaf myskväll med Jossan, vi ska göra hemmagjorda hamburgare med pommes och sedan nån typ av cheesecake till efterrätt och kolla på film, ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0