24 februari 2013

Hallå där söndag!
Idag vaknade jag av att J hade varit ute med Molly och så kom han hem med färskt bröd till frukost, inte helt fel! Tog en lång och skön frukost och sen har jag skrivit veckans inköpslista, idag ska vi även köpa hem blöjor och sånt så vi har det hemma, skönt att ha sånt klart!
 
Annars så skulle jag åkt till Arboga och umgåtts med mina systrar idag men känner att jag inte riktigt orkade så ist blir det en hemmadag med lite fix och ikväll ska vi åka ut till sväronen och sova där eftersom dom kommer och sätter upp nya tapeter tidigt i morgon bitti. Har inte sovit där sen J bodde hemma så det känns lite speciellt! Ska passa på och låna tvättmaskinen i morgon också tror jag och tvätta upp bebisens kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0