3 februari 2013

Hej på er!
Efter dopet igår så var J och jag så himla trötta så vi åkte hem och la oss på sängen ett tag innan vi lagade mat och sen kom Anna och Philip över och kikade lite på tv och bara satt och snackade, riktigt trevligt!
 
Idag tog vi en lång sovmorgon och sen en skön promenad med Molly i solen. Egentligen skulle vi åka på kalas idag men både J och jag känner att vi har flängt så mycket i helgen så vi valde att hoppa över det, ist har vi varit och handlat, tvättat bilen och grejat här hemma. Jag ska snart ställa en gryta med kalops på spisen som jag tänkte att vi skulle äta ikväll och sen vid fem kommer Måns och Johanna över och kikar på fotboll. Men först tror jag att jag ska ta och lägga mig på sängen och kika i någon tidning ett tag, är så himla trött i kroppen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0