4 februari 2013

Hej på er!
Blev en sjukdag idag, kände redan igår att jag var helt slut och att kroppen ömmade överallt, mycket sendrag och ryggen var inte helt okej.. Jag börjar inse att mitt vanliga tempo med att göra saker precis hela tiden inte riktigt funkar nu när jag är gravid, måste lära mig att vila mer.. Så idag stannar jag hemma och bara vilar hela dagen, ska läsa tidnignar och bara försöka ta det lugnt, J tyckte jag skulle lägga mig på spikmattan så kanske ryggen känns bättre. Dock är jag rädd att fastna och J lär ju inte orka lyfta bort mig, haha!
 
Nej men en väldigt lugn dag ska jag iaf ha så kropp och själ kommer ikapp så jag kan köra på i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0