9 februari 2013

Hej på er!
Det blev en riktigt sen kväll igår, tror inte jag somnade fören vid tre och sen har jag haft en krångelnatt med magen. Bebis har varit vild och jag har fått små kramper till och från så fort jag försökte ändra ställning, just nu känner jag mig helt blåslagen i hela magen..
 
Lite roligt ändå, för en vecka sen tyckte jag det var lätt som en plätt att vara gravid medan jag nu suckar och stånkar flera gånger om dagen. Får inte riktigt luft, kan inte äta ordentligt, bebis älskar att sparka på revbenen, ryggen gör ont osv. Men det är ändå så sjukt värt det!
 
Ska ta och leta lite kläder nu till kvällen sen tror jag vi ska åka ut till sväronen en sväng, Molly ska sova där ikväll och dom ville gärna ha ut henne redan på dagen så dom fick mysa lite..
 
Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0