Alla hjärtans dag!

Idag är den här, en av dom mysigaste på hela året om man frågar mig! Dessutom så är det idag exakt 4år sedan jag och Johan hade våran första dejt. Så sjukt att tiden gått så himla fort! Tänk om man viste för fyra år sedan när vi satt där och tittade på film att vi nu, fyra år senare skulle ha en underbar lägenhet, en hund och en bebis på väg. Johan är verkligen mannen i mitt liv och jag är så glad att jag får spendera mitt liv med honom!
 
För att mysa till det idag ska vi göra god mat, bakad potatis, romsås, kött och en sallad och sedan ska jag göra chokladfondant med hallon och vaniljglass. Samma efterrätt som vi åt när vi firade 1år, mums! Hela kvällen ska vi mysa och bara vara, min älskade Jompa och jag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0