En riktigt bra måndag!

Jag ligger i sängen hos Sväronen och slappar, är helt slut efter 7 timmars shopping som resulterade i massa sammandragningar. Vi har precis ätit korv med bröd och det är riktigt mysigt att vara här och bara vara! I morgon fortsätter vi tvättningen och så hoppas jag att hallen ska bli klar så vi får fixa lite hemma! Nu vill jag ha massa blommor och gröna färger så våren kommer!

Och shoppingen då? Den gick kanon! Kom hem med mattan, vagnen, bilstolen med alla tillbehör till det där. Köpte två söta mössor till bebis, ljuslyktor, ljus, kuddar jag ska ta stoppning från, skruvar och massa sånt tråkigt. Sen köpte jag mjukisbyxor och amningsbhar till mig. En hel del grejer med andra ord men ändå missade vi lite som vi får köpa någon annan dag..
Riktigt mysigt har det iaf varit och så åt vi en riktigt god thai lunch med färsk ananas till efterrätt, mums!!

Nu ska jag läsa lite bloggar på paddan och sen blir det nog att sova ganska snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0