Fixa klart hemmet!

Nu har vi ju bott här i ett par månader, vi flyttade in 1a december och vi har inte direkt lagt så mycekt krut på hur vi ska inreda den här lägenheten. Mycket för att vi inte orkar, hunnit osv. Men nu känner jag verkligen att det är något jag vill ta tag i!
    På torsdag kommer dom och tapetserar om hallen och efter det finns det ingen anledning för oss att inte ta tag i saker och ting! Jag skulle vilja köpa en bänk (som man sitter på) och ha i hallen, köpa mer inredning till bebisens rum, ny matta och kanske lite roligare gardiner. Sen skulle jag vilja köpa maaaassa blommor, vi har lixom två stycken 3meters fönster i vardagsrummet och det är en del yta att ställa saker på, skulle behöva köpa lite mer fina blommor att ha där! Annars då? Skulle vilja sätta upp något fint på väggen över sängen i sovrummet men vet inte alls vad jag vill ha där, kanske någon fin tavla? och nya stolsdynor till köket och ah det är typ det. Men massa blommor är nog det vi ska ta tag i först, sen ska vi nog köpa oss en bänk till hallen och leta efter lite rolig inredning till bebisrummet! Kanske en fin kista att lägga leksaker i?
 
Klurigt sånt här! Och jag vill bara att det ska bli klart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0