12 januari 2013

Hej på dig lördag!
Idag vaknade jag vid halv tio tiden men låg kvar i sängen och surfade på ipaden ett tag, så skönt! Var inte hungrig alls så ist har jag bara grejat runt här hemma och sen gjorde jag lite lunch vid halv ett ist. Nu ska jag ta och diska och lite sånt sen ska nog Jompa och jag gå ut en sväng med Molly i skogen och ta med kameran, så kul!
 
Ikväll kommer Jossan och Johanna över hit för att ha tjejkväll, vi ska göra en 3rätters middag och verkligen mysa till det! Till förrätt blir det toast skagen, varmrätt plankstek och till efterrätt blir det kolakladdkaka och vaniljglass, ska bli sååå gott! Vi kanske ska göra någon god alkoholfri drink också, riktigt mysigt blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0