26 januari 2013

Hej på er!
Åh vilken god mat vi fick igår! Johan och jag pratade i veckan om att mormor gör så himla goda stekar men att hon nästan aldrig lagar det längre men vad stod då på bordet när vi kom dit? Jo en hjortstek, potatis, sås, hemmagjord gele och hemmagjorda inlagda gurkor, så galet gott! J och jag åt så vi höll på att spricka och efter maten dukades det fram äppelpaj och vaniljsås, riktigt gott!
    Blev matkoma när vi kom hem och sen frammåt kvällen kom Anna hit och så slappade vi och satt mest och pratade hela kvällen, mysigt!
 
Annars så har jag haft sjukaste sammandragningarna sen i torsdags, har stressat rätt mycket på jobbet och då kommer dom som ett brev på posten. Så sen i torsdags har jag inte varit allt för glad på min mage, trots alvedon och varma riskuddar har det gjort ont konstant.. Så idag har J och jag bestämt att vi ska vara hemma hela dagen och jag ska försöka att ta det lugnt så gott det går, ska baka lite och så men inte göra så mycket mer så får jag hoppas att dom ger med sig snart!
 
Hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0