27 januari 2013

God morgon söndag!
Idag vaknade jag vid halv nio, låg en stund i sängen och bara slappade innan jag kilade ut med Molly och gjorde iordning frukost. Nu sitter jag och äter och snabbläser lite bloggar, läser så fort jag kan så jag kan börja spela The Simps 3 snart, haha! Yes det är sant, jag som aldrig har gillar tvspel eller dataspel som man spelar själv på har blivit en riktigt sims nörd! Köpte det i torsdags och nu är jag totalt fast! Så tänkte försöka hinna spela en stund innan jag ska göra mig klar, haha!
 
Idag ska jag packa in Molly, mig och lite fika i bilen sen åka hem till Elin och barnen och dit kommer även Stina med barn så ska vi (dom) åka pulka och så ska vi grilla korv och marsmallows, ska bli sååå mysigt! Tänkte ta med kameran också så jag hoppas på att solen vill kika fram så man får lite finare bilder!
 
Nej nu ska jag fortsätta greja så jag hinner spela lite, tänkte ju åka om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0