29 januari 2013

God morgon!
Igår var det jobb som vanligt och sen när jag kom hem hade J gjort en supergod lasagne som vi smaskade på, diskade, duchade och kikade lite på tv efter det och ja, det var typ det jag hann med eftersom jag kom så sent från jobbet..
 
Idag är en sån dag då jag bara vill klaga, har ont i ryggen, växtvärk i benen och är öm i revbenen efter att bebis var där och bökade hela dagen igår osv. Men jag har tagit en alvedon och det börjar redan kännas lite bättre så det blir nog en bra dag! Efter jobbet idag ska jag plocka upp J och sen åka till KBAB och skriva på papper för en parkeringsplats som vi ska få från första maj, ska bli såå skönt att ha en egen och inte behöva leta parkering hela tiden! Sen måste jag handla lite smått på stan, doppresent och nya järntabletter blandannat..
 
Ha en bra dag hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0