31 januari 2013

Kursen igår var riktigt bra! Han som pratade var så galet rolig och man fick veta väldigt mycket intressant och bra fakta, vi fick även löra oss lite tecken och säta ihop meningar, jag kunde redan dom tecken han visade men det var klurigt att göra meningar utan att använda teckenspråkets grammatik som jag är vad med. Men ja, verkligen en kurs i toppklass!
 
Nu har jag precis ätit lite frukost ochska strax ta och göra mig klar, har en kort dag att se fram emot på jobbet men ändå är den fullspäckad med jobb! Tänkte sluta någon gång mellan två och halv tre för sen klockan tre ska Jompa och jag vara på ungdomsmottagningen och gå på föräldrakurs, idag skulle dom prata om förlossningen. Ska bli spännande men ändå lite jobbigt, förlossningen är ju inte direkt något man längtar efter, jag vill bara att hon ska ploppa ut på något snabbt och smidigt sätt, helst får hon komma med storken i v.38 typ!
 
Nej men hörrni, ha en bra dag nu!
 
Det här var ett bra tag sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0