6 januari 2013

Hej på er!
Idag blir det en typisk söndag här hemma, julpyntet ska ner, julsakerna ska packas ihop och så måste vi åka och handla och lite sånt, ikväll har jag bestämt att jag ska ta ett långt bad och ladda upp för jobb i morgon igen!
 
Åh jag måste ju berätta om våran kväll igår också! Vi var ju som sagt till Limone och åt och det var så otroligt gott! Vi åt 3rätters och allas mat var verkligen i toppklass och det var riktigt mysigt att sitta där, levande ljus, lugnt och sktönt och ja helt perfekt! Vi satt kvar ända till stängning och då rullade vi i princip till bilen efter all god mat!
    Jag åt ishavsmusslor brässerade i vitt vin med tomat och timjan till förrätt som man även fick lite smörstekt bröd till, mums! Sen till varmrätt hade jag en skaldjurspasta med musslor, lax och kräftstjärtar i hummersås, galet gott verkligen! Till efterrätt delade J och jag på två olika efterrätter, Gino, lite frukt under ett täcke med vit choklad som dom kör i ugnen och så glass till det och sen Semi Freddo (typ glass) med smak av vanilj, nougat, madel och med hallon och amarettosås, såååå gott! Verkligen en kväll av toppklass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0