9 januari 2013

Idag vaknade jag upp med sååå ont i halsen och även öronvärk. Vaknade flera gånger under natten också och hade ont i halsen men kände ändå att jag inte kunde vara hemma idag då jag har en del att göra på jobbet, så med massa halstabletter har det gått ganska bra! Måste säga att jag faktiskt är stolt över mig själv som går till jobbet trots att jag ibland väldigt gärna skulle vilja stanna hemma, jag har tidigare varit en sån som har stannat hemma för minsta lilla och det blir verkligen en ond cirkel tillslut. Men under hela min tid som timmis på särskolorna (typ 1.5år) så var jag nog bara hemma typ två gånger, under vikariatet i våras var jag inte hemma en enda dag, på sommarjobbet gick jag hem från jobbet några timmar tidigare en gång pga att jag gravidkräktes så sjukt mycket och sen nu under det här vikariatet har jag inte heller varit hemma något hittills. Jag hoppas verkligen att jag kan hålla mig frisk resten av tiden som är kvar också!
     Sen ska man så klart vara hemma om man är sjuk och riskerar att smitta andra, men oftast har jag bara typ lite huvudvärk och då fixar man det ju om man bara kommer iväg!
 
 
Efter jobbet idag så mötte jag upp en tjej på stan i Arboga och köpte tre tavlor till barnrummet av henne, tre nalle puh canvastavlor, sååå söta!
 
Nu har vi nyss ätit så ny ska blir det slapp i soffan hela kvällen, ska nog dricka lite honungsvatten snart också, gotti!
 
Bild från google, men en sån har tavla var det bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0