Dagens fynd!

Vi hämtade ut två olika baby boxar, köpte en nappflaska, napp, nagelsax, tvättlappar och en snuttefilt till bebis. Sen köpte vi äntligen en ny och bra kamera! En nikon1 J2 fick det bli och den verkar redan passa oss perfekt!

I morse när jag plattade håret så slutade min andra platt-tång på 6månader att funka, så lämnade tillbaka den och köpte en helt annan nu då det andra märket måste varit sjukt dåligt! Men obh Nordica vet jag iaf är bra!

Vi har precis ätit hemmagjord pizza med en supergod pizzasallad som jag gjorde igår, sååå gott! Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man mer hämta än barnenshus/babyproffsen?Eller kan man hämta på båda?

Svar: apoteksgruppen har ett paket också :)
Sara

2013-01-13 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0