En tur till förlossningen

Det blev ingen tur på stan med Louise utan ist blev det en sväng till förlossningen idag..
Jag har haft ont i magen sen igår morse som har hållit i sig konstant men eftersom bebis sprattlade på som vanligt så ville jag inte ringa bm eller förlossningen allt för tidigt. Men eftersom det inte gav med sig idag så ringde jag ungdomsmottagningen men där var det inte telefontid längre så då ringde jag 1177 och dom skickade mig vidare till förlossningen. När jag hade pratat med dom tyckte dom att jag skulle komma in och kolla så det inte var urinvägsinfektion. Kom in och så lyssnade dom på bebis hjärta, jag tog urinprov, dom klämde och kände på magen sen gjorde dom lite olika ul osv. Allt såg bra ut, bebis mår toppen och dom tror inte att jag har urinvägsinfektion men dom skulle ändå skicka det på provtagning för säkerhets skull. Troligtvis trodde dom att ligamenten vid ljumskarna är ömma eftersom magen trycker på och att musklerna i magen är ömma men det var iaf inget allvarligt så det var skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0