Försök till romantik

Igår kväll skulle jag vara lite romantisk så jag skrev I ♥ U på vårat toapapper och sen låg jag länge i sängen och väntade på att J skulle gå på toa och se det och då bli lite glad. Efter säkert en timme hör jag äntligen hur han går in på toaletten men då slår det mig att jag inte hörde honom tända lampan och så hör jag att han snyter sig. Ut kommer sen en nöjd Johan med svart kajal på hela näsan och meddelandet, ja det hade han så klart inte sett.. Romantik in my......! Haha

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

ååh vad taskigt :( hahaha det var ju romantiskt tänkt iaf!

Svar: Haha ja inte blev det som planerat iaf :P
Sara

2013-01-08 @ 13:30:14
URL: http://josefiineg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0