Middag i västerås

Johanna, Måns, Johan och jag har bestämt att vi lite nu och då ska gå ut och äta tillsammans (inte bara beställa hem pizza hela tiden även om det är gott), man gör det så sällan men det är ju så himla mysigt och det behöver ju inte kosta skjortan varje gång. Så ikväll har vi äntligen tagit tag i att boka bord på Limone i västerås som Johanna säger har såå god mat. Det är en italiensk restaurang och dom verkar ha väldigt mycket gott på menyn! Lite tråkigt för mig bara som inte får äta alla ostar och skinkor osv, jag som älskar sånt!, Men så länge det är uppvärmt ordentligt så ska det ju inte vara någon fara, dock hade jag gärna ätit en och annan ostbricka men det får vänta några månader till, hehe! Men jag hittar nog något gott jag med! Ska iaf bli väldigt trevligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0